HEM  |  SÅ FUNGERAR DET   |   REGLER  |   BETALA  |   SUPPORT  
De vanligaste frågorna om Teaterlistan
Läs också Så fungerar det

Om bokningar


Jag vet inte vad jag har bokat!
- Logga in! Det ser du under knappen dina biljettbokningar.

Jag har slarvat bort bokningsbekräftelsen!
- Du kan ta en ny under knappen dina biljettbokningar.

Jag har bokat biljetter flera gånger. Får vi sitta tillsammans då?
- Hämta ut biljetterna samtidigt så brukar det lösa sig på teatern.

Jag vill avboka!
- Logga in, klicka på  dina biljettbokningar och avboka en eller flera biljetter.

Vilka platser får man?
- Det bestämmer alltid arrangören men vi har sällan eller aldrig klagomål.

Får jag ta med mig vänner?
- Jadå! Om det inte står i utskicket att du bara får ta 2 biljetter. Se till att de följer våra regler bara. Teaterlistan löser problem, vi skapar aldrig några!

Om pengar


Jag har av misstag satt in för mycket pengar!
- Då kommer vi betala ut till dig om vi får ett kontonummer. Vi har utbetalning på tisdagar! Skicka ett e-brev till kontoret@teaterlistan.se

Jag har satt in pengar på bankgirot, men det syns inte på mitt saldo på Teaterlistan.
- Logga in, klicka på sätt in pengar, välj Bankgiro, skriv belopp och datum för insättningen. Vårt bankgironummer är 5092-5213.   

Om erbjudanden


Var kan jag se alla erbjudanden?
-  Klicka här http://www.teaterlistan.se/utbud.php

Om utskicken och avsluta medlemskapet


Jag vill inte ha så många utskick!
- Logga in; Klicka på hantera prenumerationer och minska antalet kategorier eller ställ in längst ner att du bara vill ha samlingsutskick. Då får du två e-brev i veckan, på tisdagar och torsdagar.

Jag ska resa bort, och vill inte ha utskick.
- Logga in, klicka på hantera prenumerationer och klicka ur alla kategorierna, klicka sedan uppdatera. Klicka dit dem då du vill ha utskick igen.

Jag ska resa bort i flera månader.
- Logga in, klicka på hantera prenumerationer och sätt kontot på vilande.. Då får du inga utskick, ingen avpngt dras och du kan inte boka. Sätt kontot på aktivt när du vill ha utskick igen.

Jag vill avsluta medlemskapet!
- Logga in, klicka på din sida och avsluta. Längst ner på den sidan klickar du i att du vill sluta.

Om byten av e-postadress och problem med lösenordet


Jag har bytt e-postadress eller telefonnummer!
- Logga in på ditt konto och klicka på  din sida och avsluta. Uppdatera din profil med dina nya upppngter och klicka på uppdatera.

Jag har glömt lösenordet!
- Du kan beställa ett nytt här: http://www.teaterlistan.se/password.php Logga sen in, klicka på  din sida och avsluta och byt till ett nytt. Skriv gärna upp det så att du kommer ihåg det.

Om e-post inte ankommer eller bara kommer ibland


Jag får bara utskick ibland eller inte alls!
Teaterlistans utskick innehåller en stor del länkar, även fast du vill ha dessa mail hanteras de i många fall som oönskad reklam och man behöver därav själv ställa in att man vill ha e-postmeddelandet.
Hur man gör detta beror lite på vilken typ av e-postadress man använder.
Här nedanför har vi listat ett par olika scenarion som täcker in 99% av våra medlemmars e-postlösningar.

1 : Kontrollera din dators antivirusprogram om det har inbyggt skydd för e-post. Kontrollera om du kan lägga till godkända mottagare, lägg där isåfall till utskick@teaterlistan.se

2: Om du använder e-post på webben, t.ex. Gmail, hotmail, live.se och liknande: Titta i inställningarna för skräppost, lägg till utskick@teaterlistan.se som tillåtna avsändare.

3: Om du använder din arbets-epost så är risken stor att e-post hanteras som spam, många större företag och myndigheter har avancerade och snålt ställda filter vilket gör att e-post fastnar i dessa. Tala med din kontaktperson för IT om de kan lägga till vår utskick@teaterlistan.se som godkänd.

4: Om du har ComHem-adress råder vi dig att titta nedan och skapa dig en gratisadress, där kan du sedan vidaresända mailet till ComHem. Vi har försökt lösa detta problem utan framgång.
Gratis e-postadresser Det finns en hel del gratis e-postadresser att få ute på internet, vi föreslår i alla lägen www.gmail.com vilket ägs av Google.
Fortfarande inte löst?
Kontakta oss och rapportera om du bara får fåtal eller inga utskick alls, glöm inte skriva vilken e-postadress du har, när du fick utskick senast (gärna 4-5 exempel med datum och rubrik) så kan vi enklare hitta utskicken i våra system
.

JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT HJÄLP Klicka här!






Användarnamn:


Lösenord:


Markera här för att spara inloggningsuppgifterna.



Glömt lösenordet?
Registrera dig som medlem


Kommande föreställningar:

DÖDSDANSEN med Peter Harryson
Rond Nr. 2
50 kr i kassan! Svarta djuret sorg
DÖDSDANSEN med Peter Harryson
50 kr i kassan! Svarta djuret sorg